اهم فعاليتهاي معاونت آموزشي دوره پزشكي عمومي سال 1392
...
اهم فعاليت هاي معاونت پزشكي عمومي در سال 1392 1- اقدامات لازم در خصوص تایید های تحصیلی دانشجویان 2- اقدام لازم در خصوص نامه های انتقالی و مهمانی دانشجویان 3- اقدامات لازم در خصوص دانشنامه های دانشجویان 4- ارسال پرونده های درخواستی دانشجویان به معاونت آموزشی دانشگاه 5- ارسال نامه درخواست مدرس از طرف دانشكده هاي مختلف به گروهها و ارسال پاسخ گروه به دانشكده مربوطه . 6- انجام اقدامات لازم در مورد نامه های ارسالی اتوماسیونی معاونت آموزشی دانشگاه و در صورت نیاز ارجاع آنها به کارشناسان آموزش 8- اخذ شهريه از دانشجويان (مازاد) انتقالي و مهمان بر اساس مصوبه هيئت امناء دانشگاه 9- اخذ شهریه از دانشجویان انتقالی خارج از کشور 10- نظارت بر اجراي طرح درسي توسط اساتيد در مقطع علوم پايه و فيزيوپاتولوژي 11- كنترل و نظارت دقيق در تشكيل كلاسهاي نظري و عملي دانشجويان پزشكي 12- كنترل دقيق زمان برگزاري كلاسها و حضور اساتيد و دانشجويان 13- كنترل دقيق زمان برگزاري آزمونها 14- كنترل و نظارت دقيق بر حضور و غياب دانشجويان و دادن فيدبك لازم به دانشجويان و والدين آنها 15- همكاري در تنظيم برنامه مرخصي دانشجويان شركت كننده در المپياد دانشجويي 16- اجراي كامل آئين نامه و بخش نامه هاي وزارتي 17- سرپرستي آموزش دانشجويان مقطع باليني دانشگاه آزاد همانند سالهاي گذشته 18- برگزاري امتحانات ميان ترم غير حذفي 19- برگزاري كلاسهاي جبراني در مواقع مورد لزوم 20- برنامه ريزي امتحانات دانشجويي با مشاركت نماينده دانشجويي 21- امتحان مجدد براي دانشجويان دوره فيزيوپاتولوژي 22- پیگیری و اجرائی نمودن طرح توانمندی های جدید در دانش آموختگان پزشکی 23- پیگیری استفاده از روشهای نوین ارزیابی دوره پزشکی عمومی توسط گروههای آموزشی 24- تشویق دانشجویان پزشکی شامل ارتقاء معدل 25- برنامه ریزی به منظور برگزاری کارگاه آشنایی با اشکال مختلف داروها برای کارآموزان 26- برنامه ریزی به منظور برگزاری کارگاه تجویز منطقی دارو و نسخه نویسی برای کارآموزان 27- صدور برگ معافیت تحصیلی برای دانشجویان شاغل پسر 28- صدور فرم ميهماني 29- صدور فرم انتقالي برای نیمسال آینده 30- ارسال پرونده دانشجویان انتقالی به دیگر دانشگاهها 31- صدور فرم اشتغال به تحصيل برای دانشجویان 32- ارائه دروس نيمسال دوم در مقاطع علوم پایه و فیزیوپاتولوژی 33- ارسال فرمهای تجدید نظر به گروههای مربوطه در مقاطع مختلف 34- وارد كردن نمرات در سيستم سماء/دفاتر مقاطع و دفتر دانشجوئی 35- اقدامات لازم در خصوص صدور کارت المثنی برای دانشجویانی که کارت دانشجویي خودرا گم كرده اند . 36- پيگیري امتحان جامع علوم پايه و وارد كردن اسامي دانشجويان واجد شرايط در سيستم سنجش كشور 37- ارسال ريزنمرات به وزارتخانه 38- پيگيري وتکمیل نواقص پرونده هاي دانشجويان 39- بايگاني نمرات ارسال شده از گروهها 40- درخواست نمرات دانشجویانی که در سایر دانشکده ها مهمان بوده اند 41- بررسی نمرات دانشجویان انتقالی و وارد کردن آنها در سیستم سماء 42- تشکیل پرونده برای دانشجویان انتقالی و پیگیری و تکمیل نواقص موجود 43- بررسی نمرات دانشجویان و معرفی نفرات اول تا سوم و ارسال اسامی آنها 44- اعلام برنامه امتحانی به گروههای مربوطه 45- پیگیری نظر کمیسیون موارد خاص در موارد مورد نیاز (دانشجویانی که مشکل سنوات دارندو....) 46- تهيه و تنظيم چرخه بخش هاي اكسترني 1و 2 47- نظارت بر تقسيم بندي گروههاي اكسترني(21گروه ) 48- نظارت بر تقسیم بندی گروههای اینترنی (18 گروه ) 49- ثبت و ارسال اسامي دانشجويان در فرمهاي معرفي 50- درج چرخه های اکسترنی 1و 2 در رایانه و سایت دانشکده 51- درج اسامی گروه بندی اکسترنی 1و 2 در رایانه در( 21 گروه)و اینترنی (18گروه ) 52- ثبت و ارسال اسامي دانشجويان دانشگاه آزاد به بخش هاي كارآموزي وکارورزی 53- ارسال برنامه كلاسی و برنامه امتحانی دروس نظري به گروههاي آموزشي و اساتيد مربوطه 54- ارسال نمرات دانشجويان دانشگاه آزاد بعد از دريافت از گروههاي پس از تسویه حساب مالی 55- ارسال نامه حذف و تعویض بخشها در موارد لزوم 56- معرفي دانشجويان جهت امتحانات دروس نظري (در بخشهای بالینی ) 57- استعلام نمرات از گروههاي آموزشي در صورت عدم ارسال به موقع 58- تنظیم برنامه آموزشی معرفي دانشجويان مهمان جهت معرفی به بخش های کارآموزی و کارورزی 59- ارسال نمرات دانشجويان مهمان و انتقال گرفته به سایر دانشگاهها 60- استخراج وثبت اسامي دانشجويان واجد شرایط شرکت در امتحان پره انترنی در سایت سازمان سنجش 61- ارسال اسامي دانشجويان واجد شرایط شرکت در امتحان پره انترنی به معاونت پژوهشی دانشکده 62- صدور کارت ورود به بخش های بالینی برای دانشجویان دانشگاه آزاد و سراسری 63- ارسال اسامی دانشجویان به اداره امور تغذیه و امور خوابگاه ها در مقاطع مختلف 64- اعلام وضعیت تحصیلی برای دانشجویان متقاضی وام دانشجوئی در مقاطع مختلف 65- افتتاح حساب بانکی وکنترل دانشجویان مقطع کارورزی از نظر تاهل 66- تنظیم لیست حقوق انترنی به طور ماهانه بر اساس عملکرد انترنها و وضعیت تاهل آنها 67- اعلام تاریخ شروع بخش انترنهای مهمان به دانشگاههای مبدا جهت اخذ حقوق انترنی از دانشگاه مبدأ 68- اخذ تسویه حساب از مقطع قبل و بررسی معدل دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی طبق آئین نامه وزارتی 69- ارائه فرم تسویه حساب به کلیه کارورزان در زمان فارغ التحصیلی 70- انجام امور فارغ التحصیلی و صدور فرم فراغت از تحصیل 71- ارسال خلاصه پرونده تحصیلی دانش آموختگان، اداره کل امور آموزشی 72- نگارش و تکمیل نامه خارجی (اخذ مجوز از آموزش کل- استخراج اطلاعات مورد نیاز از پرونده تحصیلی – مراحل مهر و امضاء) 73- تنظیم برگ ابطال معافیت تحصیلی برای فارغ التحصیلان 74- ارسال لیست دوره های کارآموزی و کارورزی دانش آموختگان متقاضی 75- انجام مراحل تطبیق مشخصات، نامه ، مهرو امضاء دانشنامه دوره های پزشکی عمومی و ارشدو PhD 76- تنظیم و پیگیری درخواست خرید یا تعمیر تجهیزات کمک آموزشی کلاسها و واحد سمعی وبصری 77- تامین کمد برای دانشجویان اقدامات اخير معاونت آموزشي علاوه بر اقدامات روتين : 78- برگزاري آزمون PMP براي مقطع كارورزي 79- تاكيد بر ارسال معرفي دانشجويان به بخشهاي باليني حداقل 15 روز قبل از شروع بخش 80- اجراي كامل توالي دروس نظري و عملي در گروههاي باليني ( اعصاب ، عفوني ، جراحي ) 81- طرح ادغام افقي و عمودي توسط كميته ادغام 82- سرپرستي آموزش دانشجويان ارس از مقطع فيزيوپاتولوژي به بالاتر در دانشگاه علوم پزشكي تبريز تا زمان خودكفايي دانشگاه مربوطه 83- به روز كردن آئين نامه و بخش نامه هاي وزارتي و تاكيد بر اجراي كامل آيين نامه 84- برگزاري برنامه هاي ويژه اخلاق پزشكي در قالب ساعات فرهنگي دانشكده در طول سال تحصيلي 85- اعطاي امتيازات ويژه براي دانشجويان 10% كلاس از جمله حق انتخاب چرخه هاي باليني 86- برگزاري جلسات متعدد با اساتيد راهنما و رسيدگي به مشكلات دانشجويي 87- هماهنگی و اجرای آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی 88- ملاقات با دانشجویان مراجعه کننده ، کادر آموزش ، اساتید و کادر skill lab و رسیدگی به مسائل و مشكلات آنها 89- برگزاري جشن ويژه دانشجويان جديد الورود 90- برگزاري جشن روپوش سفيد 91- انتقال برنامه skill lab به دوره فيزيوپاتولوژي و ادغام سميولوژي عملي در كارگاههاي مذكور 92- برنامه ريزي براي طرح ادغام افقي و عمودي توسط كميته ادغام 93- تشويق و تقدير از دانشجويان رتبه هاي برتر مقطع علوم پايه و معدلهاي بالاي 17
7- ارسال معرفی به بخش دانشجویان در اتوماسیون به گروهها و درخواست نمره ارزشیابی دانشجویان از بخش مربوطه