مقطع مقدمات بالینی و بین الملل


نام و نام خانوادگی : توران میرزائی سنگین                
  کارشناس آموزش مقطع مقدمات بالینی       
                  شرح وظایف         

        نام و نام خانوادگی : فاطمه جعفری
کارشناس آموزش مقطع مقدمات بالینی و بین الملل
                 شرح وظایف


.1 انتخاب واحد دانشجويان مهمان و مانده از وروديهای قبل و دانشجويان اتباع خارجی مقطع مقدمات بالینی
.2 صدور گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجويان .
3 برنامه ريزی دروسی كه به صورت كورسی و ترمی ارائه می گردند.
.4 نوشتن تسويه حساب واحدهای درسی دانشجويان جهت ورود به مقطع اكسترنی(بالینی)
.5 اعالم برنامه درسی به گروهها ،اساتید و دانشجويان .
6 تايید ريز نمرات اين مقطع در تعرفه تحصیلی دانشجويان در زمان فارغ التحصیل شدن دانشجويان .
7 ارسال پرونده تحصیلی دانشجويان انتقالی به دانشگاههای مقصد .
8 پذيرش دانشجويان مهمان و انتقالی از ساير دانشگاهها در اين مقطع
.9 بررسی دروس پیشنهادی دانشجويان مهمان و تطبیق آن با دروس ارائه شده در اين دانشكده .
11 حذف واحد دانشجويان پیرو درخواست كتبی آنان و موافقت رئیس آموزش .
11 تهیه لیست های حضور غیاب –لیست نمرات و لیست حضور در جلسه امتحانی و تحويل به مسئول امتحانات .
12 ارسال ريز نمرات دانشجويان مهمان به دانشگاههای مبدا پس از پايان دوره مهمانی
.13 اعالم مشروطی دانشجويان به خود دانشجو و خانواده ايشان و معرفی به مركز مشاوره .
14 ارسال تقاضای تغییر رشته دانشجويان به اداره كل آموزش .
15 پاسخگويی به نامه های روزانه
.16 درخواست برنامه زمانبندی شده تدريس از گروهها و اساتید مربوطه و اعالم به دانشجويان
.17 اقدام در مورد صدور كارت المثنی برای دانشجويان كه كارت دانشجويی خود را گم گرده باشند
.18 كنترل ثبت ريز نمرات دانشجويان پس از ثبت آن توسط مديران گروهها وتحويل اصل ريزنمرات به بايگانی
.19 جوابگويی به نامه های اتوماسیون
21 گزارش تعداد واحد و میانگین دانشجويان به امور دانشجويی در فرمهای مربوطه جهت گرفتن وام .
21 جوابگويی به ارباب رجوع .
22 تعريف دروس در برنامه هم آوا قبل از شروع ترم .
23 تنظیم چرخه سمیولوژی عملی و معرفی دانشجويان به بخشهای سمیولوژی عملی در8 الی 15 يا بیشتر گروه با هماهنگی مسئول درس سمیولوژی .
24 ارسال وضعیت تحصیلی دانشجويان به كمسیون موارد خاص دانشگاه در موقع اتمام سنوات تحصیلی دانشجو و داشتن مشروطی بیش از حد نصاب
.25 پی گیری ارسال ريز نمرات دانشجويان از گروههای آموزشی .
26 هماهنگی با lab skill در مورد ارائه كارگاه ارتباط پزشک با بیمار – تنظیم و ارسال برنامه درسی و گروهبندی دانشجويان به آن مركز
.27 تنظیم برنامه امتحانات معرفی به استاد و ارسال آن به گروههای آموزشی .
28 بررسی وضعیت تحصیلی دانشجويانی كه واحد مانده و كسری معدل دارند. .
29 انتخاب واحد دانشجويان برای دروس مردودی و ترمیم معدل در گروه درسی جداگانه ( معرفی به استاد و ارسال نمرات جهت ثبت به آموزش كل )
30.تعریف دروس در سیستم هماوا
31. کنترل دروس و در آوردن مشروطی ها
32.تسویه حساب دانشجویان بین الملل
33.صدور گواهی های اشتغال و مفقودی کارت -
34.شرکت در آزمون ها بعنوان ناظر آزمون
35.درخواست سنوات نظام وظیفه برای دانشجویانی که سنوات نظام وظیفه آنها به اتمام رسیده است
36.ارسال گواهی های پزشکی و درخواست های حذف آیین نامه ای دانشجویان 
37.پاسخ دهی به ارباب رجوع 
38. گزارش تعداد واحد و میانگین دانشجویان بین الملل 
39. ارسال درخواست ریز نمرات دانشجویان مهمان به دانشگاههای مبدا پس از پایان دوره مهمانی 
40. پاسخگویی به نامه های روزانه -
41. تنظیم برنامه آزمون ها و ارسال آن به گروههای آموزشی
42. اعالم برنامه درسی به گروهها ،اساتید و دانشجویان
43. تهیه لیست های حضور غیاب 
44. اعالم مشروطی دانشجویان به خود دانشجو و خانواده ایشان و معرفی به مرکز مشاوره
45.انجام انتخاب واحد و حذف و اضافه و حذف اضطراری دانشجویان
46.رفع مشکالت مربوط به سیستم هماوا دانشجویان و اساتید محترم




شماره تماس :33378766