اهم فعاليت هاي معاونت پزشكي عمومي در سال 1392
1- اقدامات لازم در خصوص تایید های تحصیلی دانشجویان
2- اقدام لازم در خصوص نامه های انتقالی و مهمانی دانشجویان
3- اقدامات لازم در خصوص دانشنامه های دانشجویان
4- ارسال پرونده های درخواستی دانشجویان به معاونت آموزشی دانشگاه
5- ارسال نامه درخواست مدرس از طرف دانشكده هاي مختلف به گروهها و ارسال پاسخ گروه به دانشكده مربوطه .
6- انجام اقدامات لازم در مورد نامه های ارسالی اتوماسیونی معاونت آموزشی دانشگاه و در صورت نیاز ارجاع آنها به کارشناسان آموزش
7- ارسال معرفی به بخش دانشجویان در اتوماسیون به گروهها و درخواست نمره ارزشیابی دانشجویان از بخش مربوطه
8- اخذ شهريه از دانشجويان (مازاد) انتقالي و مهمان بر اساس مصوبه هيئت امناء دانشگاه
9- اخذ شهریه از دانشجویان انتقالی خارج از کشور
10- نظارت بر اجراي طرح درسي توسط اساتيد در مقطع علوم پايه و فيزيوپاتولوژي
11- كنترل و نظارت دقيق در تشكيل كلاسهاي نظري و عملي دانشجويان پزشكي
12- كنترل دقيق زمان برگزاري كلاسها و حضور اساتيد و دانشجويان
13- كنترل دقيق زمان برگزاري آزمونها
14- كنترل و نظارت دقيق بر حضور و غياب دانشجويان و دادن فيدبك لازم به دانشجويان و والدين آنها
15- همكاري در تنظيم برنامه مرخصي دانشجويان شركت كننده در المپياد دانشجويي
16- اجراي كامل آئين نامه و بخش نامه هاي وزارتي
17- سرپرستي آموزش دانشجويان مقطع باليني دانشگاه آزاد همانند سالهاي گذشته
18- برگزاري امتحانات ميان ترم غير حذفي
19- برگزاري كلاسهاي جبراني در مواقع مورد لزوم
20- برنامه ريزي امتحانات دانشجويي با مشاركت نماينده دانشجويي
21- امتحان مجدد براي دانشجويان دوره فيزيوپاتولوژي
22- پیگیری و اجرائی نمودن طرح توانمندی های جدید در دانش آموختگان پزشکی
23- پیگیری استفاده از روشهای نوین ارزیابی دوره پزشکی عمومی توسط گروههای آموزشی
24- تشویق دانشجویان پزشکی شامل ارتقاء معدل
25- برنامه ریزی به منظور برگزاری کارگاه آشنایی با اشکال مختلف داروها برای کارآموزان
26- برنامه ریزی به منظور برگزاری کارگاه تجویز منطقی دارو و نسخه نویسی برای کارآموزان
27- صدور برگ معافیت تحصیلی برای دانشجویان شاغل پسر
28- صدور فرم ميهماني
29- صدور فرم انتقالي برای نیمسال آینده
30- ارسال پرونده دانشجویان انتقالی به دیگر دانشگاهها
31- صدور فرم اشتغال به تحصيل برای دانشجویان
32- ارائه دروس نيمسال دوم در مقاطع علوم پایه و فیزیوپاتولوژی
33- ارسال فرمهای تجدید نظر به گروههای مربوطه در مقاطع مختلف
34- وارد كردن نمرات در سيستم سماء/دفاتر مقاطع و دفتر دانشجوئی
35- اقدامات لازم در خصوص صدور کارت المثنی برای دانشجویانی که کارت دانشجویي خودرا گم كرده اند .
36- پيگیري امتحان جامع علوم پايه و وارد كردن اسامي دانشجويان واجد شرايط در سيستم سنجش كشور
37- ارسال ريزنمرات به وزارتخانه
38- پيگيري وتکمیل نواقص پرونده هاي دانشجويان
39- بايگاني نمرات ارسال شده از گروهها
40- درخواست نمرات دانشجویانی که در سایر دانشکده ها مهمان بوده اند
41- بررسی نمرات دانشجویان انتقالی و وارد کردن آنها در سیستم سماء
42- تشکیل پرونده برای دانشجویان انتقالی و پیگیری و تکمیل نواقص موجود
43- بررسی نمرات دانشجویان و معرفی نفرات اول تا سوم و ارسال اسامی آنها
44- اعلام برنامه امتحانی به گروههای مربوطه
45- پیگیری نظر کمیسیون موارد خاص در موارد مورد نیاز (دانشجویانی که مشکل سنوات دارندو....)
46- تهيه و تنظيم چرخه بخش هاي اكسترني 1و 2
47- نظارت بر تقسيم بندي گروههاي اكسترني(21گروه )
48- نظارت بر تقسیم بندی گروههای اینترنی (18 گروه )
49- ثبت و ارسال اسامي دانشجويان در فرمهاي معرفي
50- درج چرخه های اکسترنی 1و 2 در رایانه و سایت دانشکده
51- درج اسامی گروه بندی اکسترنی 1و 2 در رایانه در( 21 گروه)و اینترنی (18گروه )
52- ثبت و ارسال اسامي دانشجويان دانشگاه آزاد به بخش هاي كارآموزي وکارورزی
53- ارسال برنامه كلاسی و برنامه امتحانی دروس نظري به گروههاي آموزشي و اساتيد مربوطه
54- ارسال نمرات دانشجويان دانشگاه آزاد بعد از دريافت از گروههاي پس از تسویه حساب مالی
55- ارسال نامه حذف و تعویض بخشها در موارد لزوم
56- معرفي دانشجويان جهت امتحانات دروس نظري (در بخشهای بالینی )
57- استعلام نمرات از گروههاي آموزشي در صورت عدم ارسال به موقع
58- تنظیم برنامه آموزشی معرفي دانشجويان مهمان جهت معرفی به بخش های کارآموزی و کارورزی
59- ارسال نمرات دانشجويان مهمان و انتقال گرفته به سایر دانشگاهها
60- استخراج وثبت اسامي دانشجويان واجد شرایط شرکت در امتحان پره انترنی در سایت سازمان سنجش
61- ارسال اسامي دانشجويان واجد شرایط شرکت در امتحان پره انترنی به معاونت پژوهشی دانشکده
62- صدور کارت ورود به بخش های بالینی برای دانشجویان دانشگاه آزاد و سراسری
63- ارسال اسامی دانشجویان به اداره امور تغذیه و امور خوابگاه ها در مقاطع مختلف
64- اعلام وضعیت تحصیلی برای دانشجویان متقاضی وام دانشجوئی در مقاطع مختلف
65- افتتاح حساب بانکی وکنترل دانشجویان مقطع کارورزی از نظر تاهل
66- تنظیم لیست حقوق انترنی به طور ماهانه بر اساس عملکرد انترنها و وضعیت تاهل آنها
67- اعلام تاریخ شروع بخش انترنهای مهمان به دانشگاههای مبدا جهت اخذ حقوق انترنی از دانشگاه مبدأ
68- اخذ تسویه حساب از مقطع قبل و بررسی معدل دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی طبق آئین نامه وزارتی
69- ارائه فرم تسویه حساب به کلیه کارورزان در زمان فارغ التحصیلی
70- انجام امور فارغ التحصیلی و صدور فرم فراغت از تحصیل
71- ارسال خلاصه پرونده تحصیلی دانش آموختگان، اداره کل امور آموزشی
72- نگارش و تکمیل نامه خارجی (اخذ مجوز از آموزش کل- استخراج اطلاعات مورد نیاز از پرونده
تحصیلی – مراحل مهر و امضاء)
73- تنظیم برگ ابطال معافیت تحصیلی برای فارغ التحصیلان
74- ارسال لیست دوره های کارآموزی و کارورزی دانش آموختگان متقاضی
75- انجام مراحل تطبیق مشخصات، نامه ، مهرو امضاء دانشنامه دوره های پزشکی عمومی و ارشدو PhD
76- تنظیم و پیگیری درخواست خرید یا تعمیر تجهیزات کمک آموزشی کلاسها و واحد سمعی وبصری
77- تامین کمد برای دانشجویان
اقدامات اخير معاونت آموزشي علاوه بر اقدامات روتين :
78- برگزاري آزمون PMP براي مقطع كارورزي
79- تاكيد بر ارسال معرفي دانشجويان به بخشهاي باليني حداقل 15 روز قبل از شروع بخش
80- اجراي كامل توالي دروس نظري و عملي در گروههاي باليني ( اعصاب ، عفوني ، جراحي )
81- طرح ادغام افقي و عمودي توسط كميته ادغام
82- سرپرستي آموزش دانشجويان ارس از مقطع فيزيوپاتولوژي به بالاتر در دانشگاه علوم پزشكي تبريز تا زمان خودكفايي دانشگاه مربوطه
83- به روز كردن آئين نامه و بخش نامه هاي وزارتي و تاكيد بر اجراي كامل آيين نامه
84- برگزاري برنامه هاي ويژه اخلاق پزشكي در قالب ساعات فرهنگي دانشكده در طول سال تحصيلي
85- اعطاي امتيازات ويژه براي دانشجويان 10% كلاس از جمله حق انتخاب چرخه هاي باليني
86- برگزاري جلسات متعدد با اساتيد راهنما و رسيدگي به مشكلات دانشجويي
87- هماهنگی و اجرای آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی
88- ملاقات با دانشجویان مراجعه کننده ، کادر آموزش ، اساتید و کادر skill lab و رسیدگی به مسائل و مشكلات آنها
89- برگزاري جشن ويژه دانشجويان جديد الورود
90- برگزاري جشن روپوش سفيد
91- انتقال برنامه skill lab به دوره فيزيوپاتولوژي و ادغام سميولوژي عملي در كارگاههاي مذكور
92- برنامه ريزي براي طرح ادغام افقي و عمودي توسط كميته ادغام
93- تشويق و تقدير از دانشجويان رتبه هاي برتر مقطع علوم پايه و معدلهاي بالاي 17