- ساعت کاری مخزن کتابخانه از اول دی ماه تا پایان بهمن ماه از ساعت 8 تا 14 خواهد بود. (دی ماه 1403)
- وبینار ملی Rigor and Reproducibility in Scientific Research: AGuide for Authors دهم دیماه از ساعت 9 الی 11به آدرس http://vc.tbzmed.ac.ir/centlib برگزار خواهد شد. (دی ماه 1403)
- کارگاه طراحی و اجرای مطالعات کارآزمایی بالینی در تاریخ 11 و 12 دی ماه به صورت حضوری در سالن مدیاسنتر کتابخانه مرکزی و به صورت مجازی در بستر ادبی کانکت به آدرس http://rc.tbzmed.ac.ir/centlib برگزار خواهد شد. (آذر ماه 1403)
- تعداد 166 نسخه کتاب جدید و مورد نیاز مراجعین محترم ( 43 عنوان کتاب فارسی و 18 عنوان کتاب لاتین) خریداری و به مجموعه کتابخانه افزوده شد. (آبان ماه 1403)
- سالن مطالعه کتابخانه جهت رفاه حال دانشجویان محترم به دو دستگاه آب سردکن مجهز گردید. (آبان ماه 1403)
- افزایش ظرفیت سالن مطالعه کتابخانه (اسفند ماه 1402)
- نصب مودم وای فای جهت استفاده دانشجویان در سالن مطالعه ( بهمن ماه 1402)
- خرید کتب جدید و منابع رفرنس مورد نیاز دانشجویان ( دی ماه 1402)
- انتقال حدود 7500 نسخه پایان نامه سال های گذشته جهت آرشیو در کتابخانه به علت کمبود فضا(آذر ماه 1402)
- وجین کتب قدیمی حدود 1062 نسخه مربوط به سالهای 1396 تا 1402 و انتقال به سازمان اسناد کشور (آبان ماه 1402)
- کتب درخواستی کتابخانه خریداری و به تدریج به مجموعه کتابخانه افزوده می شود. (تیر 1402)
- سالن مطالعه کتابخانه از ابتدای سال 1402 به محل جدید خود در طبقه همکف (سالن آزمون سابق) انتقال یافت. (فروردین 1402)
- کتابهای درخواستی دانشجویان و اساتید محترم کتابخانه در دست خرید می باشد. ( اسفند ماه 1401)
- به اطلاع دانشجویان عزیز میرساند از ۲۰ بهمن ماه تسویه حساب دانشجویان منوط به ارائه رسید ورود اطلاعات پایاننامه در وب سایت اسناد و کتابخانه ملی (https://www.nlai.ir/)خواهد بود . ( بهمن ماه 1401)
- به اطلاع اعضای هیات علمی، محققان ، دانشجویان و همکاران میرساند دسترسی دانشگاه به پایگاه نشریات کشور به آدرس www.magiran.com برقرار شده است. این پایگاه مرجعی جامع و فراگیر از مطالب و مقالات مجلات ایرانی برای مطالعه علاقمندان و پژوهشگران در رشتههای مختلف علمی و تخصصی میباشد. ( دی ماه 1401)
- به اطلاع می رساند سامانه های علم سنجی اعضای هیات علمی، علم سنجی دانشگاه ها، ارزشیابی تحقیقات و فناوری، مشابهت ومنبع یاب به علت اقدامات فنی تا اطلاع ثانوی از طریق شبکه ستاد و دانشگاه در دسترس نمی باشد. جهت بهره برداری از سایر شبکه های اینترنتی مانند همراه اول، ایرانسل و ... استفاده نمایید. (شهریور 1401)
-کارگاه آموزشی Endnote توسط مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همکاری مرکز توسعه و هماهنگی پژوهش دانشگاه دوشنبه 7 شهریور 1401برگزار می شود http://workshop.tbzmed.ac.ir
-کارگاه آموزشی نوپا ( با تاکید بر سامانه مشابهت یاب و سامانه طرح های پژوهشی و مجلات نامعتبر و منبع یاب) توسط مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همکاری مرکز توسعه و هماهنگی پژوهش دانشگاه سه شنبه 1 شهریور 1401برگزار می شود http://workshop.tbzmed.ac.ir
-حوزه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرچند؛ وبینار آموزشی " چگونه اثربخشی پژوهش خود را افزایش دهیم؟" را 25 مرداد 1401برگزار می کند https://mim.bums.ac.ir/R-AYZqcNP
-حوزه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرچند؛ کارگاه آموزشی " ملاحظات زبانی و ویرایش در مکاتبات و متون علمی با رویکرد دستور خط مصوب فرهنگستان زبان و ادب فارسی " را 21 تیرماه 1401به صورت حضوری و نیمه حضوری برگزار می کند https://mim.bums.ac.ir/R-okdPomw
-وبینار آموزشی pub Med و MeSH توسط دکتر زهرا بتولی روز دوشنبه دوم خرداد ماه 1401 توسط مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می شود https://vc2.kaums.ac.ir/healthresearch
-کارگاه مجازی " آشنایی با عوامل موثر بر افزایش میزان استناد به مقالات علمی: با تاکید بر حوزه علوم پزشکی" 28 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می شود. https://events.sums.ac.ir/fa/warkshop.php?id=163
-دومین نشست کاشتن برای آینده با موضوع " مقاله: مشارکت در پیشبرد علم یا ابزار ارتقا" در تاریخ دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 10 تا 12 برگزار می شود https://www.skyroom.online/ch/nimad/sff
-کتب خریداری شده جدید بعد از آماده سازی جهت امانت به مخزن کتابخانه انتقال داده شدند.(دی 1400)
-به منظور دریافت خدمات غیر حضوری منابع اطلاعاتی الکترونیکی از جمله مقاله و پایان نامه، درخواستهای خود را به ایمیل hosein.saidi@yahoo.com ارسال نمایید.(دی 1400)
-دانشجویان محترم در اسرع وقت کلیدهای کمد کتابخانه را عودت دهند.(دی 1400)
- تحویل کتب جدید درخواست شده به کتابخانه (تیر 1400)
- دایر بودن مخزن کتابخانه تا ساعت 15:30 (تیر 1400)
- خرید و نصب دستگاه آب سرد کن با امکان آب جوش در مجاورت سالن مطالعه کتابخانه (خرداد 1400)
-درسترسی به مجموعه uptodate از طریق آدرس utodos.ir می باشد.( اردیبهشت 1400)
- نصب دستگاه های ضدعفونی در ورودی های سالن مطالعه کتابخانه (فروردین 1400)
- وبینار اشتراک داداه های پژوهشی با پلت فرم Mendely Datr زمان سه شنبه 23/10/99- ساعت 16-18اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این وبینار Mim.bums.ac.ir(دی 99)
- وبینار آشنایی با سامانه های نوپا توسط جناب آقای دکتر کبیری بیستم دی ماه ارائه خواهد شد.
اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این وبینار Mim.bums.ac.ir(دی 99)
-ثبت نام بن کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی از پنج شنبه در سایت ketab.ir(دی 99)
- نمایشگاه کتاب امسال به صورت مجازی از اول تا ششم بهمن برگزار می شود.(دی 99)
- مراجعین محترم می توانند لیست کتب جدید را در قسمت تازه های کتاب مشاهده نمایند.(آذر99)
- سری دوم کتب مورد نیاز و درخواستی دانشجویان پس از خرید و فهرستنویسی آماده ارائه به مراجعین می باشد.(آذر99)
- پیرو بخشنامه صادره دانشگاه از تاریخ اول تا پانزدهم آذر دانشکده تعطیل می باشد.(آبان 99)
- از دانشجویان محترم خواهشمند است فایل متن پایان نامه را در قالب ورد و پی دی اف تحویل کتابخانه دهند. همچنین فرم انتشار در مخزن دانش را پس از تحویل از معاونت تحقیقات دانشکده تکمیل و همراه سایر مدارک به کتابخانه ارائه نمایند.(مهر1399)
-ساعت کاری سالن مطالعه در ایام کرونا در روزهای اداری تا ساعت 9 عصر و در روزهای تعطیل تا 7 عصر دایر می باشد. (شهریور99)
- به علت شیوع کرونا و جهت رفاه حال دانشجویان کتب امانتی به صورت تلفنی قابل تمدید می باشد. (شهریور99)
- لیست کتاب های جدید در قسمت تازه های کتاب قابل مشاهده است.( مرداد 99)
- کتب درخواستی دانشجویان بعد از انجام کارهای فنی در مخرن کتابخانه قرار گرفت. (مرداد 99)
-سالن مطالعه کتابخانه تا اطلاع ثانوی در روزهای غیر تعطیل تا ساعت 21 و روزهای تعطیل تا ساعت19 دایر خواهد بود.(تیر ماه99)
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند "فرم انتشار الکترونیکی پایان نامه در مخزن دانش" در قسمت مربوط به فرم های کتابخانه در دسترس می باشد.(تیرماه99)
- به علت تعطیلی دانشگاهها و نیز جهت رفاه حال دانشجویان، کتب امانتی تا اردیبهشت ماه تمدید گردید. (اسفند 98)
- کتب جدید و مورد نیاز دانشجویان خریداری و جهت استفاده دانشجویان در مخزن کتابخانه موجود می باشد.(اسفند 98)
- ورود اطلاعات پایان نامه ها در سامانه مخزن دانش آغاز گردید.(اسفند 98)
- جهت رفاه حال دانشجویان در سالن مطالعه، صندلی های استاندارد و راحت خریداری و جایگزین صندلی های قدیمی گردید.(آذر 98)
- جهت بروزرسانی مجموعه کتابخانه و ایجاد فضای لازم برای کتب خریداری جدید، کتب قدیمی وجین و از مجموعه خارج شدند.(آذر 98)
- کتب جدید طبق درخواستهای دانشجویان و رفرنس های وزارت بهداشت خریداری گردیده و پس از آماده سازی جهت استفاده اعضای هیئت علمی و دانشجویان، در مخزن کتابخانه قابل دسترس خواهد بود.لیست این کتب متعاقبا در سایت و بولتن کتابخانه درج خواهد گردید.(آذر 98)
- نظربه خرید مستمر کتابخانه و تامین منابع مورد نیاز اعضای هیئت علمی، نامه نیازسنجی به کلیه گروههای آموزشی ارسال گردید.
- ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به اطلاع می رساند با هماهنگی های صورت گرفته کلیه دانشجویان جدیدالورود (مهر98) به صورت یکپارچه عضو کتابخانه دانشکده پزشکی خواهند شد.
- دانشجویان عزیز می توانند جهت آشنایی با نحوه استفاده از کتابخانه به بخش آئین نامه های کتابخانه مراجعه نمایید.
- لیست کتب مورد نیاز دانشجویان جهت خریداری به بخش سفارشات ارسال گردید.
-انتصاب آقای دکتر رضا بدل زاده به عنوان رئیس جدید کتابخانه دانشکده پزشکی
-کتب جدید و مورد نیاز مراجعین خریداری شده و هم اکنون جهت استفاده، در مخزن کتابخانه موجود می باشد.به منظور مشاهده لیست کتاب ها به بخش تازه های کتاب مراجعه نمایید.(خرداد 98).
-کتاب نگاهی جامع بر مبانی احیای قلبی – ریوی – مغزی بزرگسالان به منظور استفاده مراجعین توسط آقای دکتر رحمانی اهدا گردیده است. دانشجویان علاقه مند می توانند جهت تحویل کتاب به میز امانت کتابخانه مراجعه نمایند.
- برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت 98
- طبق مصوبه شورای پژوهشی دانشگاه در جهت کاهش مصرف کاغذ، از تاریخ 97/12/26 نسخه چاپی پایاننامه های دانشجویی تنها در یک نسخه و به صورت دو رویه تهیه شده و در کتابخانه دانشکده نگهداری می شود.
- فعالیت سالن مطالعه همه روزه از ساعت 8 الی 22 حتی در روزهای تعطیل در سال 98